lördag 27 december 2008

äntligen dop...







Idag ska vi få gå på dop!! =) & Här har det pysslas....
Jag bestämde tidigt att jag skulle göra ett kubpussel till lilla Felix.
Vi har gjort allt själva vill jag lova! Niclas sågade och hyvlade 15 kuber av en "planka" eller vad det nu heter...sen putsade jag dem med sandpapper, sen måla jag dem svarta, skar ut rutor av kort och limmade fast, sen plastade jag in dem med plastfilm, men det blev inte nå bra så jag slet bort allt igen...(90 st) sen har vi gjort en liten låda att ha det i och sen gjorde vi även "facit" och plastade in dem...Det var hur som helst jätte roligt att göra, men jag var lite stressad ett tag att vi inte skulle hinna klart med det för jag skar ett kort fel och var tvungen att beställa ett nytt veckan innan jul, men det hann komma.
Har även gjort ett litet kort...
Sen får han även en liten väska med wallies (klistermärken som går att ta bort) och en liten tavla i.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack! Det var en jättefin present. Du är så duktig! KRAM