torsdag 29 januari 2009

...



Gjorde en liten plantering...
Har fyndat igen, eller vad säger du Gisela? =)
Hittade "pärlor på nålar" (såna som florister gör så mycket fint av...) när jag och Gisela var ute på "tur". De kostade 69 kr för en hel förpackning så de tog jag. När jag sen kom till kassan så sa hon att jag fick dem för en tia (!), en del satt lösa så de tyckte inte att de kunde sälja dem till ordinarie pris. Oj, okej jag lämnade fram en 100 kr sedel, saken var den bara att de hade haft inbrott samma natt så de hade inte någon växel och jag hade bara 4,50 kr löst, då tog hon det och var nöjd! De gick ner alltså i pris från 69 kr som jag var tänkt att betala till 4,50! snacka om fynd!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om jag gjorde såna fynd! Tittar gärna in på din blogg och låter mig inspireras.

Anonym sa...

Ja, det var det verkligen! Roligt att man kan fynda ibland... kram