tisdag 14 april 2009

malmö del 2

Vi har lämnat Linus hemma hos farfar och farmor och åkt till Malmö på en bioresonans terapi, en terapi som tydligen ska kunna bota mina allergier, är egentligen väldigt skeptisk om jag ska vara ärlig, men det är ju alltid värt ett försök.
Jag har tidigare vetat att jag har allergi mot pälsdjur, mjölk och nickel. Idag fick jag även veta att jag även hade lika mycket gluten allergi, då kan jag meddela att dagens första tår var på gång...andra tåren var på gång när vi var på IKEA och hörde ett barn skratta likt Linus, längtar efter honom så mycket!! men på torsdag är vi hemma igen =)
Vi får se vad dessa dagar kommer att leda till, det är om inte annat väldigt spännande!
Dagen har också bjudit på lite shopping med IKEA som höjdpunkt....

1 kommentar:

farmor sa...

Det kanske visar sig om 9 månader vad den där resan ledde till, vem vet? Kanske Annas moster har sann drömmar.