måndag 16 augusti 2010

Morfar tras-docka...


Tatuering "Emma"

T-shirt med "bonde"
Tatuering med "Anna" & "Linus"
Detta ska alltså likna Linus morfar.
Nu har jag tröttnat på att vänta på kameran så nu har jag plockat fram våran gamla....
Det är detta jag pysslat med under min semester. Jag har i flera år tänkt att jag ska sy dockor som liknar oss i familjen, mamma, pappa, Linus, morfar, mormor, moster, farmor, farfar & farbror, (9 st) sen kom jag på att jag ska ju självklart virka dem, så nu är jag igång, mycket tid tar det, men det är roligt att se hur de olika "personerna" kommer fram.
& Förresten, det blir nog inga julklappar, Jag kan nog inte lägga undan dem nu när jag börjar få flera klara...

3 kommentarer:

mamma K sa...

De är helt suveräna, har sett dem i verkligheten. Helt enkelt fräna och roliga. Ska bli roligt att se "mig", eftersom jag också har turen att bli avbildad...finns det grått garn till håret?

diddi sa...

Så häftiga dom blir Anna!

linusochjag sa...

mamma du blev brunhårig! ja jag tycker också dom är häftiga, därför kan jag inte lägga undan dom ända till jul.