söndag 5 september 2010

Mig lurar ni inte!!!




Bråttom från kyrkan...


Vi skulle ut och äta på hemligt ställe för att mamma fyller år sa de, hmmm, vi har aldrig varit på restaurang, skulle vi det nu bara så där? Nej når lurt var det och sen när mamma fick se att jag skulle jobba idag var det tänkt blev det ett jäkla hallå, det fick jag lov att byta för att vi skulle ut och äta och det gick inte att ändra på...

Jag fråga vad det var som var så viktigt, skulle de gifta sig???? Nej, fick jag till svar. Nåt lurt var det. Hmmm...

Sen var det så att mamma tyckte att jag skulle ta med mig kameran för dit vi skulle var det så fin natur (?????) Då förstod jag vad som var på gång!

Vi skulle ses hos min syster 12.45, väl där fick jag ett sms: Ändrade planer, kom till kyrkan!

En timme innan ringde jag till min syster och sa att vi antagligen skulle på bröllop, jag blev mer och mer säker!

jaja...

Min syster blev nog mest överraskad, hon hade nog inte tänkt sig detta.

Grattis mum & pup!!!

3 kommentarer:

mamma K sa...

Tack och kram för att ni kom. Ser ut som Linus vinkar i högan sky och ropar "hejdå prällen, nu väntar maten"

Marie sa...

Jamen fatta va coolt!!!=)
Sååå roligt! Och vad fina de var! ♥♥
Underbart!!!

linusochjag sa...

Emma var nog den som blev mest överraskad :)