söndag 26 juni 2011

Somrigt...

Plockat fram kistan som är ett gammalt arvegods från Niclas gammel farmor, tidigare har den varit blå med en svart shablon på, men förra året åkte den med i trädgårdsmöblernas vita hink :)

Saknar ändå en färgklick på den, får se vad vi hittar på när man minst anar det.
Nya dynor.

Men någon styling inför korttagning fick det inte vara.



Har sytt kuddar i vaxduk också.


Köpte tyget för det skulle bli en duk, men jag ångra mig rätt snabbt, varför ska jag lägga på en duk på nymålade bordet.


Midsommar har för övrigt varit alldeles perfekt ilag med mina älsklingar!!!


& moster Helena, i fredags var jag på John Lindbergs Trio :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, var du på John Lindbergs trio. I löööövv. Kul....
Fina möbler och dynor. Och en finfin pojke. Fick träffa han..
Kram från moster H.